dilluns, 8 de juny del 2015

Jugar i aprendre a la vegada? KAHOOT

Kahoot és una aplicació que et permet aprendre a la vegada que jugues. Bàsicament és una aplicació tipus qüestionari on en principi el mestre prepara una sèrie de preguntes, de qualsevol àrea i els alumnes a través dels dispositius mòbils la responen. Aquesta és una aplicació interdisciplinar i dirigida a tot el públic. 
Un dels funcionaments que se li pot donar a l’aplicació podria ser el següent:
  1. El docent prepara les preguntes.
  2. Els alumnes a partir del seu dispositiu mòbil entren a l’aplicació amb el codi corresponent. 
  3. Les preguntes estaran projectades a la pantalla de la classe. 

Kahoot pot ser una eina per crear i jugar amb concursos a classe, crear debats, un simple qüestionari des de qualsevol dispositiu mòbil amb accés a internet com ja he comentat anteriorment. 

A continuació us deixo l'enllaç per tal que pugueu veure un tutorial mes específic de l’aplicació: https://www.youtube.com/watch?v=pFFv6_6was4

Si analitzem l’aplicació des de la Taxonomia de Bloom+TAC, el que podríem destacar, podríem dir que aquell adjectiu que més s’adequa amb aquesta és el d’analitzar i comprendre, ja que amb les qüestions que et plantegen les has d’analitzar i comprendre per després poder-les respondre de manera adequada. 


D’altra banda, analitzant l’aplicació des del model SAMR podem parlar de la modificació, ja que és una nova manera que tienen les mesures per recaptar informació del sus alumnes d’una manera completament nova. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada